Pages

Wednesday, May 7, 2008

Maaf ya!

Ini bukan 'cerita esok' saya. 'Cerita esok' tu akan saya post kemudian (utk seronok2 sendiri saja). Ini cerita kenapa saya harus bersendirian untuk beberapa ketika. Kalau nak diikutkan, saya ingin padamkan saja blog ini. Kalau difikirkan, saya ingin terus 'membekukan' saja diri di sini. Hakikatnya, saya masih lagi aktif membaca jurnal para blogers yang sering saya kunjungi dulu. Itu tabiat yang sukar saya kikis semenjak saya mengenali dunia blog. Cuma kini, saya seakan selesa menjadi pembaca senyap sahaja, tanpa meninggalkan jejak.

Kenapa tiba-tiba ingin menjadi 'sombong'? Ah, biarlah jika ada yang berkata begitu, walaupun bukan niat saya berbuat begitu. Tuhan kan ada? Dia tentu lebih mengerti akan pendirian saya. Saya akan terus menulis isi hati saya di sini, tanpa perlu lagi merasa bersalah kepada sesiapa (termasuk diri sendiri). Ada kekesalan yang tak mungkin mampu untuk saya jelaskan puncanya di sini.

Maafkan saya. Dan terima kasih yang setingginya buat mereka yang sudi mendapatkan buku saya tanpa berdasarkan apa-apa perasaan/perhubungan.

Sayang,
Lara.

0 comments: