Pages

Thursday, May 26, 2011

Pagi berikutnya...(16-05-11)

Tiadalah saya ingin berkisah yang berat-berat di blog ini. Mungkin sekadar berkongsi apa yang saya lalui saban hari (atau setiap pagi). Walaupun saya tak mungkin memasukkan entri 'pagi berikutnya' mengikut jadual, tapi saya akan cuba bercerita mengenainya di sini mengikut waktu saya sendiri (mungkin 1-2 hari lewat). OH! saya juga sedang menulis cerita BAHARU ahaks! tapi tak pasti lagi samada cerita itu berjaya saya tamatkan riwayatnya sebagai novel ketiga saya Jemari Seni atau tidak. InsyaAllah saya akan cuba kongsikan cerita baru saya itu di sini dan lihat bagaimana ia akan berakhir. Tunggu ya!

Okey, ini kisah 'pagi berikutnya' tempohari. Hari itu entah apa angin EH ajak saya jogging kat Taman tasik Sri Gombak. Kalau periksa balik rekod, kali terakhir kami ke sana untuk berjogging ialah ketika saya belum disahkan preggy (Akil). Dan sekarang dah hampir 3 tahun...

bersih, baru disapu pekerja MDG
dulu saya biasa berlari naik-turun tangga bukit ni (sekarang? usah ditanya...)
Sayang sekali, tasiknya....
Juga kegiatan vandalisme yang menambah-jelik-kan tempat ini...

0 comments: