Pages

Wednesday, December 31, 2008

:s

Semalam Cik Sapphire marah. Cik Sapphire dah fire aku. Aku tahu kenapa dia marah, tapi aku buat-buat tak tahu, so aku tanya "kenapa?". Cik Sapphire kata, dia tak suka aku tulis nama dia kat sini. Aku kata, itu bukan nama sebenarlah...mana ada orang kenal pun. Tapi dia kata, dia malu jugak. Dia malu lihat nama-bukan-sebenar-dia sendiri. Aku kata, okeylah. Nanti aku tulis entri banyak-banyak supaya entri Cik Sapphire & Cik Emerald tu turun ke bawah ye? Sorry ye Cik Fire! Eh, Cik Sapphire! ngee..

1 comments:

nursuzry said...

kiutla entry akak ni... he he he