Pages

Monday, November 24, 2008

sigh!

i) sakit. aku dilanda demam. demam yang disbbkan oleh virus. virus tu namanya MALAS. uhuk! uhuk! adeila...skrg pulak coti skolah, bekfas til dinner kena make sure served on time, kalo tak nanti terdengarlah lentung-lentang bebudak tu menggunakan perkakas memasak ku di dapur, dan aku sgt tidak suka alat2 itu digunapakai sewenang-wenangnya. harini for lunch, wat ketam masak lemak cili api je. mimie still takleh makan ketam ngn sempurna so aku kena kopekkan utk dia. banyak keje seh! disbbkan nak cepat, duri kat kulit ketam tu tercucuk kat jari perghh...sakitnyerrrr! ii) aku masih.....mencuba dgn sedaya-upayaku ini utk menghabiskan cerita novel ke-2 yg dah lama sgt terbengkalai ni. tapi makin dicuba, makin malas menggila aku dibuatnya uwwwaaa... and aku takde cite nak tulis kat blog ni (cam biasela kan..) disbbkn selalu sgt takde citer baru, makanya aku mengambil keputusan utk tidak lagi meninggalkan komen2ku di blog kengkawan yg selalu aku kunjungi dulu. AMARAN: citer2 kat blog ni, sumer citer2 biase dlm kehidupan seharianku aje. so, mmg SANGAT KURANG MENARIK utk diterokai :D iii) cakap pasal citer2 biase ni, teringat lak tentang soalan yg pernah diajukan oleh seorang hamba Allah nih kt aku. dia tanya, apa yg aku tulis di blog? aku kata: citer2 biase for escapism purpose jek. pastu dia tanya lagi: kenapa suka citer kat blog? tak takut org lain baca ke?? - aku leh tak terjawap soalan sengal dia tu :P selama ni aku rasa sgt selamat menconteng sekehendak hati dan sesuka rasa je kat blog ni, tiba2 dia buat aku rasa SANGAT TAK SELAMAT! dan TAK PRIVACY LANGSUNG!! grrrrr.. iv)oh ya, paragraph pung takde pasal MALASSSS.

0 comments: