Pages

Thursday, March 6, 2008

Kajian bulan kelahiran

JUN

* Berfikiran jauh & berwawasan. (oh, tak pastilah sejauh mana, berwawasan tu yg pasti bukan setakat wawasan 2020 je..)

* Mudah ditawan kerana sikap baik. (ya, itu kelemahan saya...)

* Berperangai lemah lembut. (hehehe! jgn mudah terpedaya...)

* Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood. (absolutely!)

* Idea yang terlalu banyak di kepala. (tu yg selalu migrain tu...)

* Bersikap sensitif. (untuk saya, ultra-sensitif...)

* Mempunyai pemikiran yang aktif/sentiasa berfikir. (hek? belum discover pulak...)

* Sukar melakukan sesuatu dengan segera. (ater paham bebenor miker ni...)

* Bersikap suka menangguh-nangguh. (aduss...dia guna x-ray cap apa ni ek?)

* Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik. (oppss! yg ni kurenggg...kdg2 cincai je..)

* Cepat marah & cepat sejuk. (benar sekali!)

* Suka bercakap & berdebat. (nope! saya benci berdebat)

* Suka buat lawak & bergurau. (suka jugak...tengok tempatlah..)

* Otaknya cerdas berangan-angan. (hahahaha! malu ar ngan doktor nih...)

* Mudah berkawan & pandai berkawan. (yg ni pun kurengg...saya ni berat mulut!)

* orang yang sangat tertib. (tak jugak...tp klu didoakan, insyaAllah!)

* Pandai mempamerkan sikap. (like for example, yg ngada-ngada tu cam ala2 manja gitu ahaks!...)

* Mudah kecil hati. (uisy! sangat mudah...fragile gitu :P)

* Mudah kena selsema. (isyy...mana dia tau nih?)

* Suka berkemas.(part ni, saya ada musim2 gakler...)

* Cepat rasa bosan. (tepat sekali!)

* Sikap terlalu memilih & cerewet. (not really...)

* Kurang mempamerkan perasaan. (dgn lain perkataan, suka memendam perasaaan...)

* Lambat untuk sembuh apabila terluka hati. (sesungguhnya betul...)

* Suka pada barang yang berjenama. (ouch! pecah rahsia...w/pun kdg2 tak berapa mampu...)

* Mudah menjadi eksekutif. (tapi tak pernah diberikan peluang :P)

* Kedegilan yang tidak terkawal. (sometimes...well..atleast saya mengaku :D)

* Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan. (tgk jenis pujianla jugak...)

Nota : Sebagaimana kajian yang telah dijalankan oleh Yg Bhg Dato' Dr Fadzilah Kamsah. Sila lihat kajian bulan kelahiran anda di sini.

3 comments:

ZueKay said...

salam...
melalui kajian ni dapatla kukenali dirimu...cheh x3
bila birthdaynya? (kalau xkeberatan..nak nyibuk ni)

Manjlara said...

zuekay - hehehe! tarikh tepatnya biarlah rahsia gitu :P tapi lahir pada tahun 1972 :))

[Fadilah Diyana] said...

beday kita sebelah2 jer kan???rasanya penulis novel alaf21-kak meen pun lbih kurang...