Pages

Wednesday, October 26, 2011

Titian

Salam
Dua-tiga hari ni mood ada sikit turun-naik. *Mengeluh perlahan*,,, dia nak ke Guangzhou sabtu ni, aku mmg kurang suka sejak tahu hal ni, tapi aku pendam je. Yela, siapala aku ni nk bersuara, dia bukan perlukan kebenaran dai aku, jauh sekali guna duit aku. Tadi, tup2 katanya flight ditunda ke hari isnin pulak. Dia sekadar beritahu, sejujurnya aku malas nak ambil tahu pun. Yelah, apa bezanya kan? Ditunda atau tidak, pergi tetap pergi.

Aku bukan nak sekat kehendaknya, tapi dia pun tahu betapa aku sgt tak suka berjauhan dgn dia. Lebih2 lagi sejak kena panic attack (gara2 penyakit anxiety disorder aku) baru2 ni lagi,,jenuh bekejar ke klinik 24jam utk rawatan kecemasan. Sesiapa yg ada penyakit ni tahulah mcm seksanya nak overcome situasi cemas yg aku maksudkan tu.

Entahlah, aku berserah aje pada Tuhan, semoga Dia permudahkan segala urusan, amiiin.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 comments: