Pages

Tuesday, April 7, 2009

Macam biskut...

Ada orang tu kata, aku macam biskut. Kejap ada kejap takde heheh! tapi sebenarnya, aku kejap je ada, laaamaaa yang takde :) Hadoi! kepala ni kena migraine lagi. Takpun aku rasa mesti disebabkan sinus yang aku hidapi ni. Dah berbulan selsema aku tak baik2, gi klinik bagai nak rak, ubat pun dapat berpaket-paket, sampaikan tengok ubat tu aku rasa leh kenyang, tak yah makan nasik dah.

Sinus, sesiapa yang ada penyakit ni mesti tau keadaannya. Sinus ni pun ada peringkat2 gak. Peringkat aku ni, mungkin boleh tahan lagi insyaAllah. Yelah, dah berbulan aku kena selsema. Ubat dah habis pun, sakit tak baik2 jugak. Last2 aku wat derk je. Bila dah lama sangat selsema, kepala pun start sakit + berdengung. Muka belah kanan sakit, mata sakit (walaupun tak merah), telinga sakit, tulang pipi sakit, bila tunduk sakit ya amat! Peringkat yang serius tu, perlu menjalani pembedahan...nauzubillah, minta dijauhkan Tuhan.

Kali ni aku biarkan jek kepala aku sakit. Aku cuba tak ambil painkiller. Makanya, ini masuk hari keempat dah sakit kepala aku berlanjutan. Hari ni macam ada kurang sikit, alhamdulillah.

0 comments: