Pages

Wednesday, April 9, 2008

Pesta buku hari ke-6

Pagi tadi, saya sempat ke PWTC lagi semata-mata untuk mencari beberapa buku yang memang ingin dibeli di sana. Lepas pekena teh tarik dan sandwich keju di gerai yang disediakan, saya & hubby terus melangkah masuk ke dewan Tun Razak. Seronok weh, gi sana time-time orang semua bekerja, laluan jadi lancar, pencarian pun jadi mudah dan santai, tak perlu berasak-asak dan bertolak-tolak.

Senang jer dapat buku-buku yang saya cari, pastu terus aje kaki melangkah ke booth Jemari Seni. Saja nak berhai-hai ngan Kak Su & Kak Yah! Seronoknya borak-borak kosong ngan Kak Su dan Kak Yah, kalau tak mengenangkan anak-anak yang nak balik sekolah menjelang tengahari, rasanya ingin saya duduk lebih lama di situ dan melayan pelanggan yang keluar masuk :) tapi apakan daya...

Dah tu sempatla pula menapak ke seberang sungai nun di sana untuk ke gerai PTS! waduh... mengah jugak masa nak balik tu, sebab laluan keluar ala-ala mendaki bukit gitu... terjelirla jugak lidah dibuatnya ngee!

Oh ya, kalau anda masih belum berkesempatan ke sana, masih ada banyak waktu lagi! Sabtu dan Ahad ni, saya akan ke sana lagi bersama novelis Jemari Seni yang lain. Jangan lupa kunjungi booth Jemari Seni ya! ada diskaun sehingga 30% taww! ;)

NOTA: Terima kasih berjuta kali buat Anieaina, Dyealova, Rinn & kawan2, Misscun, Fad, Azie, Alyze dan ramai lagi teman-teman blogers yang sudi mengunjungi saya di booth Jemari Seni Publishing Sabtu lepas :))

8 comments:

Mak Su said...

unlikely tahun ni dpt ke sana ler manjlara, tak de rejekiler nampaknyer nak cari manjlara di sana...huhuhuh

Manjlara said...

maksu, kesudian maksu utk bloging dgn saya di alam maya ni pun dah kira bersyukur sgt ;)

CikguZue said...

alahai, saya pun tak dapek nak pergi. Ingin kuterbang apakan daya sayapku 'patah'....huhu

[Fadilah Diyana] said...

thanx gak untuk kak lara sign novel fad + bagi fad pen...tq...

Manjlara said...

cikgu - alahai sedihnya, takpe... 3-4 thn lagi pulihlah hendaknya sayap yg patah tu :)

fad - ekceli akk tak jangka nak jumpa ramai kengkawan blogers serentak, so cuma pen tu je yg dpt akak beri huhu! thanks fad :)

misscun said...

kak lara sy pun seronok dpt jumpe kat lara ari tu...

tapi sayang seribu kali sayang xdpt nak bermanja ngan kak lara lama2...hehehe

Manjlara said...

misscun - a'ah, same here! kalau ada kesempatan di lain waktu, kita borak lelama sket ;)

misscun said...

dilain masa...dilain waktu..insyAllah kite berjumpa

eh.hehehe...sssyyyy...