Pages

Wednesday, January 16, 2008

Blogging


Yup!

Setelah lebih seminggu termanggu-manggu di rumah, tak boleh nak surf tenet, tak boleh nak YMing, akhirnya kini semuanya telah kembali seperti sediakala.


Macam biasa, lepas masak dan lepas kasi English excersice kat Nadia & Mimy, saya pun memulakan rutin berblogging saya seperti biasa :P


Oh ya! harini saya buat ikat sumbat goreng jer (sepatutnya ikan tu dibakar, tapi kalau bakar mesti lambat kan? ekekeke...)

2 comments:

Mersik said...

Salamz Lara , uiiii.. pokcik dtg ni.. pokcik dtg ni..

Uyo.. langkah kanan nampaknya.

Cepat.. sendukkan nasik tu..ikan dan ada..

(Sambil bersila kemas2 hik hik )

Manjlara said...

A'ah, langkah kanan gayenye :P mehler pokcik kite sesame bismillah...